Розмір шрифту:

ПОЛОЖЕННЯ про групу централізованого обслуговування управління освіти Могилів – Подільської міської ради

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом управління освіти

Могилів – Подільської міської ради

від 29 грудня 2010 року № 216

 

Начальник управління освіти

_______________________

Коновалов В.Ф.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про групу централізованого обслуговування управління освіти

Могилів – Подільської  міської ради

 

1.Загальні положення

 

1.1. Група централізованого обслуговування створена рішенням 3 сесії міської ради 6 скликання від 09.12.2010 р № 20 як структурний підрозділ управління освіти.

1.2. Видатки на утримання групи централізованого обслуговування здійснюються за рахунок коштів, передбачених бюджетом, які надходять на КФК 070805.

1.4. Фінансово-господарська діяльність ведеться через відділ централізованого бухгалтерського обліку управління освіти.

1.5. У своїй діяльності група централізованого обслуговування керується законами України, іншими нормативно-правовими документами з питань господарчої діяльності та матеріально-технічного забезпечення, Положенням про управління освіти та даним Положенням.

 

  1. Мета та завдання

 

2.1. Мета діяльності групи централізованого обслуговування – матеріально – технічне, інформаційне, кадрове, господарське обслуговування управління освіти (його будівлі), надання допомоги навчальним закладам у ремонті опалювальної системи, водогону, водовідведення та ремонту електромереж.

 

2.2. Завдання групи централізованого обслуговування:

2.2.1 зміцнення матеріально-технічної бази управління освіти та навчальних закладів;

2.2.2 здійснення контролю за технічним станом та експлуатацією будівель, систем водопостачання, електропостачання, опалення, які знаходяться на балансі управління освіти;

2.2.3 здійснення контролю за дотримання законодавства з охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки та електробезпеки;

2.2.4 забезпечення навчальних закладів навчально-наочними посібниками;

2.2.5 забезпечення виготовлення проектно – кошторисної документації на ремонтні та будівельні роботи в навчальних закладах;

2.2.6 підготовка договірної документації на виконання ремонтних робіт з підрядними організаціями, нагляд за якістю їх виконання;

2.2.7 оформлення дефектних актів на ремонт будівель;

2.2.8 підготовка договірної документації на оренду;

2.2.9 здійснення контролю за списанням матеріальних цінностей, будівельних матеріалів;

2.2.10 здійснення контролю за технічним станом та експлуатацією транспортних засобів, що знаходяться на балансі управління освіти;

2.2.11 виконання електромонтажних робіт, влаштування та ремонт систем водопостачання і водовідведення;

2.2.12 утримання будівлі управління освіти, охорона його та прибирання;

2.2.13 надання допомоги навчальним закладам у транспортних послугах.

 

  1. Структура групи централізованого обслуговування

 

3.1. Штатний розпис групи централізованого обслуговування визначається і змінюється рішеннями міської ради.

3.2. Функціональні обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями і затверджуються начальником управління освіти.

3.3. Безпосереднє підпорядкування працівників групи визначаються наказом управління освіти.

 

  1. Контроль за діяльністю групи централізованого обслуговування

 

4.1. Контроль за діяльністю працівників групи централізованого обслуговування здійснюють керівники структурних підрозділів, яким вони підпорядковані.