В сучасних умовах розвитку та удосконалення цифрових технологій внесено деякі новинки і в надсилання виборцями заяв, запитів до відділу ведення Державного реєстру виборців, які почали діяти з 01 липня 2020 року.

Використовуючи мережу “Інтернет” виборцем можуть бути надіслані такі звернення:

  1. Заява особи щодо свого включення до Державного реєстру виборців.
  2. Заява виборця про внесення змін до ідентифікаційних персональних даних в Державному реєстрі виборців.
  3. Заява виборця щодо зміни виборчої адреси.
  4. Заява виборця про внесення змін до відомостей про постійну нездатність пересуватися самостійно.
  5. Заява виборця щодо неправильностей у Державному реєстрі виборців стосовно іншої особи.
  6. Запит виборця щодо змісту його персональних даних.
  7. Запит виборця щодо виборців за власною виборчою адресою.

Звернення в електронній формі надсилаються виборцем із використанням мережі “Інтернет” за підписом, прирівняним до власноручного підпису (кваліфікований електронний підпис).

Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми на сайті drv.gov.ua

До заяви додаються копії документів в електронній формі у вигляді файлів у форматі JPEG або PDF, загальний розмір яких не повинен перевищувати 5 мегабайтів.

Про результат розгляду звернення в електронній формі на вказану виборцем адресу електронної пошти надсилається відповідне повідомлення.

Також, як і раніше, Ви можете завітати до відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради для перевірки своєї наявності в Державному реєстрі виборців, включення та внесення змін до персональних даних чи виборчої адреси.

Чекаємо Вас за адресою: м.Могилів-Подільський, пл.Шевченка, 6/16, кабінет № 9 (І поверх), тел. 6-34-29, 6-35-88.